Fra bloggen

ECN

Markedet - muligheter?

ECN Tilbud

Hvordan lykkes bedre i markedet? Strukturert arbeid er effektivt og ikke vanskelig, f. eks. segmentering av markedet, skape gode leads, håndtering av kunderelasjoner, bygge nettverk, målrettet kommunikasjon.

Salgsstøttesystemer og markedsplanlegging

Det er umulig å utføre effektivt salgsarbeid uten et salgsstøttesystem, - utfordringen er å finne et godt system som bidrar til salgsproduktivitet. Løsningen kan være alt fra et regneark eller Outlook til SuperOffice, SugarCRM, Mircrosoft CRM eller Salesforce. TeamPartner har erfaring i valg og implementering av salgsstøttesystemer tilpasset organisasjonen.

TeamPartner kan hjelpe deg med alt fra kartlegging av behov til et salgsstøttesystem klart til bruk for din organisasjon.

Aktuelle områder

  • analysere behov
  • vurdere alternative løsninger
  • valg av løsning
  • tilrettelegging, eventuelt konvertering av data
  • tilknytting til andre systemer
  • etablere markedsdata med leads
  • opplæring

SugarCRM

SugarCRM er et CRM system som flere av våre kunder bruker. SugarCRM er tilgjengelig i flere versjoner: SugarCRM Open Source (åpen kildekode), SugarCRM Professional , SugarCRM Corporate og SugarCRM Enterprise. Klikk her for å se sammenligning av versjonene.

Generelt har vi 3 prismodeller:

Prismodell 1: Gjør det selv

Du kan selv leie et webotell hos f. eks. Buskerudweb for under kr. 500 pr år, installere SugarCRM Open Source (gratis) og gjøre tilretteleggingen selv. Problemet er at det nok vil ta deg ganske mye tid dersom du ikke skal ha en VELDIG enkel losning. Men vi kan gi deg STARTHJELP.

Prismodell 2: Starthjelp

Vi gjør tilretteleggingen for deg tilpasset dine krav og ønsker. Normalt vil små og mellomstore bedrifter benytte SugarCRM Professional, men for svært enkle oppgaver kan det også være aktuelt med SugarCRM Open Source.
For arbeidet tar vi kr.750 + moms pr time.
Ønsker du å ha SugarCRM Professional ferdig installert og tilgjengelig i nettet kan vi tilby en startpakke for kr.9.500 pr år for 3 brukere og deretter kr. 3.500 pr år pr bruker.

Prismodell 3: Full support

Dette vil normalt være en avtale som går over tid med et fast månedlig beløp som inkluderer alt (webhotell, oppgradering til nye versjoner, kundetilpasninger, fortløpende oppfølging etc.). Mange velger denne løsningen for å få forutsigbare kostnader.

ECN og SugarCRM

SugarCRM tilbyr markedets mest fleksible CRM-løsning til en kostnadseffektiv pris. SugarCRM gjør det enkelt å organisere og dele kundeinfo i tillegg til å analysere og samarbeide med kunder og ansatte. Klikk her for mer informasjon om om SugarCRM.

ECN har flere kunder som benytter SugarCRM.

TeamPartner på sosiale media i Nettskyen

Nettsamfunn

facebook

teitter

linkedin

De tre mest populære nettsamfunnene er Facebook, Twiiter og Linkedin. Facebook benyttes mye for private nett, Linkedin for business og Twitter til korte kommentarer om hva som skjer i øyeblikket.


linkedin

TeamPartner på Linkedin

LinkedIn er et sosialt nettverk som brukes hovedsakelig i forretningsøyemed og du finner derfor TeamPartner her. På vår blogg kan du se at vi følger med hva som skrives om Nettsky på Twitter. Du kan også finne oss som personer på Facebook.



Nettsamfunn - hva Wikipedia sier om Sosiale nettverk

LinkedIn

LinkedIn - les mer om det på wikipedia.org

LinkedIn er et forretningsorientert sosialt nettverk grunnlagt i desember 2002 og lansert i mai 2003, og brukes hovedsakelig i forretningsøyemed. Siden har over 50 millioner brukere (oktober 2009) fra over 200 land og territorier.

Samfunnet brukes til å samle profesjonelle kontakter og forretningsforbindelser, finne jobber, ansette og til å bli oppdaget. I Norge var det ca 100 000 brukere per februar 2008.

LinkedIn er gratis å bruke, men man kan oppgradere til betalingstjeneste. LinkedIn følger EU-regler rundt sikkerhet og personvern. LinkedIn blir ofte sett på som det seriøse svaret på Facebook.

Facebook

Litt om Facebook fra Wikipedia.org (<- les mer)

Facebook er et nettsamfunn, opprinnelig laget for universitetsstudenter og -ansatte i USA. Siden har det spredt seg til andre bruksområder, inkludert venner, skoler og geografiske områder. Det er et sosialt nettverk, der brukeren kommuniserer ved at en profil blir opprettet. Der kan han/hun skrive om seg selv, legge ut bilder samt snakke med andre. Nettsamfunnet har mer enn 350 millioner aktive brukere på verdensbasis, og anslåtte 1 500 000 norske brukere per 23. januar 2009 [2]

Underkategorier

Du er her: Home ECN og markedet